Gästbloggare Annie | Hemmakontoret

Hej igen! Nu är jag tillbaka med ett nytt gästinlägg som lovat! Hoppas ni har haft en fantastisk sommar, själv har jag njutit av sommaren på hemmaplan, mest på landet med sena kvällsdopp och många härliga grillkvällar har det blivit. Men nu kan jag inte vänta på att få kicka igång den här hösten med massa nya spännande projekt och inkorgen är proppfull med inredningsinspiration och fina inbjudningar till veckans alla event, först ut blir lite inspiration för hemmakontoret!

Ha en fin vecka!
kram /Annie


Jag har fullständigt snöat in på fikonträd och tycker att även skrivbordet kan må bra av lite grönt, det ger ett harmoniskt intryck och så doftar det ju fantastiskt gott!



Skrivbordet är ett hemmabygge gjort av en vit bänkskiva och benbockar som jag spraymålat svarta. Skrivbordslampan är Ikeas Aröd som jag fyndat på loppis.


Foto och Styling Annie Lindgren

6 kommentarer: