Från mörkt till ljust




Det har varit många inredningsprojekt under våren och jag har frossat i mörka, ombonade kulörer. Älskar den omslutande känslan de ger, tryggt och trivsamt. Mitt nästa projekt som jag färgsatte för en månad sedan kommer att bli en övergång från det mörkare kulörerna till de ljusa pudriga. Har inte riktigt hunnit landa i den nya färgskalan så det velas hit och dit när jag ska beställa möbler. Men nu måste besluten tas och jag tror att jag börjar hitta känslan jag ville ha när jag färgsatte vägarna. Eller....

Inspirationsbilder | Edblad | Alcro | Jotun



6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Visst är den, himla fin och härlig ton.

      Radera
    2. var kan man köpa den söta vattenkannan?

      Radera
    3. Hej!
      Grandpa.se har den i alla kulörer utom denna. Sedan finns den på webbshop http://www.kontextur.com/product/x3-watering-can.

      Radera
  2. Det ser väldigt fint ut, jag tycker att du ska köra på det! :) Tack för den fina inspirationen!
    /Camila

    SvaraRadera